Blog
Si të menaxhoni në mënyrë efektive departamentin e Housekeeping të hotelit tuaj!
- January 18, 2022
- Posted by: Albacademy
- Category: Blog
Si mund të përdorni departamentin e housekeeping për të siguruar një vlerësim pozitiv të klientëve tuaj?
Pastërtia e një hoteli tani luan një rol vendimtar në zgjedhjen e akomodimit, pasi klienti zgjedh të ndihet i sigurt para së gjithash! Departamenti i Housekeeping është – pa dyshim – departamenti më i rëndësishëm i një hoteli, pasi krijon përshtypjen e parë të klientëve për hapësirën përkatëse. Më konkretisht, dhomat e një akomodimi dhe cilësia që i dallon ato nga të tjerat e së njëjtës kategori, luajnë një rol vendimtar në zgjedhjen përfundimtare të akomodimit. Departamenti i housekeeping është ai me më shumë shpenzime pasi ato krijohen nga blerja e artikujve të pastrimit dhe dezinfektimit, materialeve të tjera të nevojshme, por duhet të ketë një ekip të madh staf për të qenë i qëndrueshëm.
Departamenti i Housekeeping: Si përcaktohet dhe cili është roli i tij në funksionimin normal të një hoteli.
Departamenti i Housekeeping është përgjegjës për kujdesin e dhomave dhe ambienteve të përbashkëta në një akomodim, si dhe për pastrimin dhe mirëmbajtjen e mobiljeve , dekorimit dhe sipërfaqeve të të gjitha ambienteve të një hoteli, duke përfshirë pjesën e pasme të hotelit dhe jashtë. Qëllimi i përditshëm i departamentit të Housekeeping të hotelit është të mbajë hapësirën e çdo akomodimi sa më të pastër , të rregullt dhe mikpritës për klientët e tij të ardhshëm. Është shumë e rëndësishme që ekipi të kuptojë ndikimin e madh që një lëshim i vogël nga stafi mund të ketë në rrjedhën e hotelit.
Vlerësimet e klientëve: Pse standardi i lartë i pastërtisë së ambienteve të hotelit funksionon si një reklamë positive.
Është e vërtetë që ” pastërtia ” e një vendi ka “fuqinë” të rrisë ose të shkatërrojë reputacionin e një hoteli, veçanërisht në kohën e sotme kur protokollet e pastërtisë janë bërë më të rrepta dhe udhëtari është më i dyshimtë. Por si do të arrini një rritje të fitimeve tuaja dhe një reputacion të mirë, nëpërmjet fjalëve ose vlerësimeve pozitive që do të çojnë në klientë të përsëritur? Pastrimi dhe higjiena e plotë e ambienteve të hotelit tuaj, por edhe shërbimi i sigurt i mysafirëve tuaj dhe duke respektuar distancat e kërkuara sociale, do t’ju ndihmojnë të fitoni vlerësime pozitive që do të promovojnë pastërtinë e zonës si një pikë e fortë e akomodimit tuaj!
Është fakt që nuk duhet të neglizhoni që tani të gjithë vizitorët tuaj kanë një celular dhe kështu kapja dhe publikimi i imazheve me ankesat e tyre është fjalë për fjalë një klikim larg. Këtu janë disa shembuj të kanaleve në internet që duhet të keni parasysh:
Vetëm duke shtypur # dirtyhotels mund të gjeni foto të hoteleve të pista (të cilat madje janë të etiketuara) nga klientët e pakënaqur. Kanalet e Rezervimit :
Pas një qëndrimi që klienti “mbyllte” përmes një kanali rezervimi (Booking.com, Expedia etj.) i dërgohet klientit një pyetësor shumë i lehtë dhe i shpejtë për t’u plotësuar në mënyrë që të vlerësojë akomodimin dhe të përshkruajë përvojën e tij. Rezultatet e këtyre vlerësimeve janë ato që formojnë vlerësimin e hotelit në Kanalin përkatës të Rezervimit dhe në të cilin udhëtarët zakonisht mbështeten për të zgjedhur një akomodim.
TripAdvisor:
Në këtë platformë, klientët vlerësojnë akomodimin dhe shërbimet që marrin ose duke dërguar mesazhe në përvojën e tyre ose duke bërë një foto. Protokollet e pastrimit: Krijimi i protokolleve të pastërtisë është thelbësor për “mirëqenien” e çdo akomodimi në hotel. Përveç kategorisë ose vendndodhjes së një hoteli, një rol të rëndësishëm në zgjedhjen e akomodimit është sa e pastër është një dhomë dhe nëse hoteli mund t’ia garantojë këtë klientit të tij. Në mënyrë që protokollet e akomodimit të një akomodimi të jenë në përputhje me kushtet aktuale dhe të respektohen, nevojitet një përpjekje kolektive dhe qëndrueshmëri nga të gjithë punonjësit e një hoteli dhe jo vetëm nga departamenti i mirëmbajtjes së hotelit.
Teknologjitë e reja: Departamenti i Housekeeping duhet të integrojë teknologji të reja në funksionimin e tij për të “tërhequr” vizitorë dhe për t’u diferencuar nga konkurrenca
Pastërtia e një hoteli dhe departamenti i tij i mirëmbajtjes, është pika e parë e vlerësimit , por edhe qendra më e madhe e kostos së një biznesi hotelier. Për këtë arsye, është shumë e rëndësishme që hotelierët të ndjekin teknologjitë e reja të disponueshme në treg për menaxhimin më të mirë të departamentit dhe uljen e kostove operative. Me ndihmën e një PMS, ju mund të keni kontroll të plotë mbi mirëmbajtjen e shtëpisë dhe rrjedhën e punës së ekipit, duke reduktuar kështu detyrat e panevojshme si dhe shpenzimet e panevojshme . Në çdo kohë, ju mund të kontrolloni si pastruesit ashtu edhe rezervat e lirive të hotelit, të cilat do të ndihmojnë në menaxhimin më të mirë të burimeve që harxhohen. Gjithashtu, nëpërmjet PMS mund të konfiguroni turnet e punonjësve të departamentit , por edhe programin e pastrimit të dhomave apo ambienteve të përbashkëta të hotelit. Stafi i pastrimit mund të sjellë pajisje portative, të cilat janë të lidhura me PMS e objektit dhe të informohen drejtpërdrejt për rrjedhën e detyrave të tyre ditore.
Ju gjithashtu mund të investoni në krijimin e një aplikacioni për pajisjen tuaj të hotelit ose tabletit në dhomën e klientit, duke lehtësuar zëvendësimin e komunikimit telefonik duke shmangur pritjen pasi synohet komunikimi. Për më tepër, zhvillimi i teknologjisë portative, inteligjente në të gjithë stafin e pastrimit optimizon komunikimin me recepsionistin ose menaxherin e departamentit , duke krijuar gatishmëri më të shpejtë të dhomës dhe duke siguruar që preferencat e mysafirëve të zbatohen në kohë më të shkurtra.