Blog
Bashkohuni me komunitetet
Para se të filloni të krijoni komunitetin tuaj, filloni duke parë se çfarë ka në një vend të lidhur, bashkohuni me ato komunitete dhe më pas vëzhgoni aktivitetin. Merrni parasysh se çfarë ju pëlqen dhe çfarë nuk ju pëlqen në lidhje me mënyrën e funksionimit të komunitetit, nga platforma tek anëtarët dhe udhëheqësit. Merrni parasysh cilat komunitete ju mbajnë të ktheheni për më shumë dhe si e bëjnë këtë.
Siguroni një vlerë unike – Vini re se nuk thashë vetëm vlerë, por vlerë. Mendoni për komunitetet që keni hetuar dhe më pas Mundohuni të zbuloni se një gjë që askush tjetër nuk ju ofron. Një shembull do të ishte krijimi i një komuniteti që përqendrohet më specifikisht duke bërë pak ide.
Në vend që të bëni vetëm blog, ngushtohuni te blogjet e biznesit, pastaj kthehuni te blogjet e biznesit B2B dhe pastaj kthehuni te blogjet e biznesit B2B në industrinë e shërbimeve. Ndërsa është super specifik dhe mund të mos lejojë ndjekje të madhe, ISSHT diçka unike që do të intrigojë anëtarët tuaj.
Mblidhni emaile
Marketingu me email është dhe mbetet një prej mënyrave më efektive dhe me kosto të ulët për të komunikuar me klientët tuaj. Por edhe pse ky mjet komunikimi i ka qëndruar mrekullisht kohëve dhe zhvillimeve në internet, abuzimi është gjithashtu në ekstremet e veta. Sipas disa burimeve, thuajse 99% e të gjitha mesazheve që dërgohen në botë sot janë SPAM. Por gjithsesi, njerëzit nuk kanë ndaluar së përdoruri email-in si mjet komunikimi dhe informimi, ndaj edhe bizneset duhet të mësojnë si ta përdorin atë sa më mirë duke treguar që mbi të gjitha nuk duan thjesht të shesin diçka, por të krijojnë një marrëdhënie me klientët e tyre ekzistues dhe potencialë!
Marketingu offline
Marketingu jashtë linje është pikërisht ashtu si duket, çdo marketing që nuk është online. Nga fletushka te reklamat në radio dhe gjithçka në mes. Marketingu jashtë linje dhe ai online mund të ndryshojnë në qasje por të përdorura në mënyrë korrekte këto mund të ndihmojnë njëri -tjetrin dhe të krijojnë një strategji të plotë të unifikuar.
Marketingu jashtë linje mund të ndihmojë në përmirësimin e vetëdijes për markën tuaj, marrjen e detajeve të produktit ose shërbimeve tuaja në duart e klientëve tuaj dhe natyrisht rritjen e shitjeve. Me çdo strategji, qëllimet tuaja mund të ndryshojnë, prandaj merrni parasysh këto kur zgjidhni rrugën e marketingut offline që dëshironi të merrni.