Guest Houset janë kthyer në një nga qasjet më të suksesshme në fushën e hotelerisë dhe turizmit dhe ky trend është përqafuar edhe nga sipërmarrësi shqiptar. Por sa informacion të përditësuar kemi në lidhje me strukturimin e mirëfilltë të një Guest House dhe menaxhimin e suksesshëm të saj? Si ti kuptojmë më mirë nevojat e klientit dhe trajnojmë stafin tonë?
Trajnimi i mëposhtëm ju ofron aftësim të një standarti të lartë bashkëkohor në kuadër të njohurive praktike dhe teorike nëpërmjet përdorimit të qasjes inovative në zhvillim, strukturim dhe menaxhim për të kënaqur nevojat e klientit dhe zhvilluar emrin tuaj në treg. Përgjatë tre fazave të trajnimit, pjesëmarrësit do të informohen mbi pikat kyçe për arritjen e suksesit të një bujtine, si; trajnimi dhe drejtimi i stafit, përshtatja e kushteve të higjienës me kërkesën aktuale të klientelës, qasja në shërbim, ushqim dhe mikpritje, financimin dhe marketingun e bujtinës, mjetet e nevojshme për arritjen e tyre dhe më shumë.
Konkurrenca e lartë krijon nevojën e padiskutueshme për hapa ndërzhvillues. Rregjistrohuni sot, ktheni bujtinën tuaj në faktorin që i ka munguar Shqipërisë dhe siguroni një të ardhme në treg.