A e dini se sot 84% e njerëzve u besojnë review-ve po aq sa rekomandimet që marrin nga njerëzit për atë ambient akomodimi?
Review-të e vizitorëve që qëndrojnë në akomodimin tuaj luajnë një rol të madh në tërheqjen e vizitorëve të rinj. Duhet t’u përgjigjeni të gjitha vlerësimeve që merrni, pavarësisht nëse janë të mira apo të këqija.
Kur ambienti nuk është në pritshmëritë e vizitorëve dhe nuk përkon me përshkrimin e vendosur në kanalet e shitjeve ka të ngjarë që vizitorët të shkruajnë një review të keqe.
Për pronarët e akomodimeve private, një review negativ mund të jetë një dekurajim i madh. Gjithmonë duhet të keni parasysh se ju nuk jeni vetëm duke iu përgjigjur një komenti për atë vizitore, por për të gjithë vizitorët e ardhshëm që mund ta lexojnë atë përgjigje.
Nëse vizitori ka shkruar diçka që nuk është e vërtetë, atëherë sigurisht që ju do ta mohoni me mirësjellje dhe do t’i tregoni të gjithëve se çfarë ka ndodhur në të vërtetë.