Trajnim falas - Manaxhimi i Krizes

Programi Menaxhimi i Krizes

Programi Menaxhimi i Krizes është zhvilluar për të siguruar informacione praktike dhe burime vitale se si të menaxhojmë dhe mbijetojmë si biznes përmes situatave të krizës siç është pandemia COVID-19. Programi do të sigurojë ‘njohuri” kritike dhe pikat kyc për biznesin në 30 ekonomi ku BERZH investon. Ato janë krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve tuaja kryesore dhe nevojave të të nxënit.
Programi përfshin pesë modulet vijuese 30-minutëshe, si dhe informacione të përditësuar rregullisht të burimeve dhe mjeteve:
Menaxhimi i Krizës: Klientët dhe furnitorët tuaj
Menaxhimi i Krizës: Domosdoshmëria e menaxhimit financiar
Menaxhimi i Krizës: Financimi i firmës suaj
Menaxhimi i Krizës: Stafi juaj, pasuria juaj kryesore
Menaxhimi i Krizës: Menaxhimi dhe sfidat e lidershipit

Ndiqeni këtë trajnim nga EBRD – Banka Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim duke klikuar ketu

Struktura e Planit Mësimore

Ky modul është pjesë e një programi këshillmor që është zhvilluar për të siguruar informacione praktike dhe burime vitale se si të menaxhoni dhe mbijetoni si biznes përmes situatave të krizës siç është pandemia COVID-19. Programi do të sigurojë ‘njohuri” kritike dhe pikat kyc për biznesin në 30 ekonomi ku BERZH investon. Ato janë krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve tuaja kryesore dhe nevojave të të nxënit.


Ky është moduli i parë i e-learning në programin Menaxhimi i Krizës.
Menaxhimi i Krizave: Klientët dhe furnitorët tuaj.


Si një individ që punon në një biznes të vogël, ky modul do t’ju ofrojë aftësitë thelbësore të nevojshme për të menaxhuar marrëdhëniet tuaja me klientët dhe furnizuesit tuaj përmes një krize. Kjo përfshin të kuptuarit e përparësive të furnitorëve dhe klientëve tuaj, këshilla për komunikim efektiv dhe sesi kjo mund të ndikojë në qëndrueshmërinë e biznesit tuaj.


Çfarë do të mësoni në këtë modul:

  • Zhvilloni kuptimin tuaj për nevojat e klientëve dhe furnitorëve tuaj në një krizë.
  • Përdorni mjete dhe listë kontrolli për t’ju ndihmuar të adresoni këto çështje në biznesin tuaj.
  • Di të komunikosh në mënyrë efektive me klientët dhe furnitorët e tu gjatë një krize dhe bëje biznesin tënd më elastik ndaj goditjeve.

Ky modul është pjesë e një programi këshillmor që është zhvilluar për të siguruar informacione praktike dhe burime vitale se si të menaxhoni dhe mbijetoni si biznes përmes situatave të krizës siç është pandemia COVID-19. Programi do të sigurojë ‘njohuri” kritike dhe pikat kyc për biznesin në 30 ekonomi ku BERZH investon. Ato janë krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve tuaja kryesore dhe nevojave të të nxënit.


Ky është moduli i dytë i e-learning në programin Menaxhimi i Krizës.
Menaxhimi i Krizave: Domosdoshmëria e menaxhimit financiar.


Ky modul do t’ju ofrojë aftësi dhe njohuri thelbësore financiare dhe do t’ju ndihmojë të krijoni vetëbesimin në njohuritë tuaja në mënyrë që të merrni masa dhe të përmirësoni financat dhe qëndrueshmërinë e biznesit tuaj.


Çfarë do të mësoni në këtë modul:

  • Zhvilloni të kuptuarit tuaj të situatës tuaj financiare dhe përdorni mjetet kryesore për ta vlerësuar këtë.
  • Përdorni mjete dhe shabllone në mënyrë që t’ju ndihmojë të merrni vendime kryesore në lidhje me menaxhimin financiar të biznesit tuaj në një krizë.
  • Zhvilloni “zgjidhje” rreth menaxhimit të parave tuaja, duke qenë fitimprurës dhe duke punuar me palët që janë në intersin tuaj duke kërkuar mbështetjen e tyre.

Ky modul është pjesë e një programi këshillmor që është zhvilluar për të siguruar informacione praktike dhe burime vitale se si të menaxhoni dhe mbijetoni si biznes përmes situatave të krizës siç është pandemia COVID-19. Programi do të sigurojë ‘njohuri” kritike dhe pikat kyc për biznesin në 30 ekonomi ku BERZH investon. Ato janë krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve tuaja kryesore dhe nevojave të të nxënit.


Ky është moduli i tretë i e-learning në programin  Menaxhimi i Krizës.
Menaxhimi i Krizave: Financimi i biznesit tuaj


Pasja e mjaftueshme e financave për të drejtuar biznesin tuaj është gjithmonë thelbësore dhe do të bëhet gjithnjë e më kritike në një situatë krize ku vazhdimësia e biznesit është nën kërcënim. Ky modul do t’ju ofrojë aftësi dhe njohuri teknike për t’ju ndihmuar të kuptoni se cila formë e financave është e përshtatshme për biznesin tuaj, si të aplikoni për të dhe si të bëni zgjedhje të zgjuara kur përballeni me vendime kritike të financimit.


Çfarë do të mësoni në këtë modul:

  • Si të zgjidhni dhe rrisni llojin e duhur të financave dhe strukturën e financave të përballueshme. Kjo do të përfshijë llojet e financave të jashtme dhe si të siguroheni që keni një plan të menaxhueshëm për ripagimet.
  • Si të zgjidhni ofruesit, të aplikoni për financa dhe të vlerësoni ofertat që merrni.
  • Si të rirregulloni financat dhe të përmbushni angazhimet financiare. Kjo do të përfshijë çfarë të bëni nëse refuzoheni për financa dhe / ose hasni  vështirësi në pagese.

Ky modul është pjesë e një programi këshillmor që është zhvilluar për të siguruar informacione praktike dhe burime vitale se si të menaxhoni dhe mbijetoni si biznes përmes situatave të krizës siç është pandemia COVID-19. Programi do të sigurojë ‘njohuri” kritike dhe pikat kyc për biznesin në 30 ekonomi ku BERZH investon. Ato janë krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve tuaja kryesore dhe nevojave të të nxënit.


Ky është moduli i katërt i e-learning në programin  Menaxhimi i Krizës.
Menaxhimi i Krizës: Stafi juaj, pasuria juaj kryesore


Çdo krizë do të jetë një kohë ndryshimi dhe shqetësimi për biznesin dhe stafin tuaj. Ju do të duhet të vendosni zgjidhje praktike për të mbështetur ekipin, për të përmbushur sfidat e shumta me të cilat përballet biznesi. Në këtë modul ju do të mësoni se si të menaxhoni dhe mbështesni stafin tuaj si pasurinë tuaj më të rëndësishme të biznesit gjatë dhe përtej një krize.


Çfarë do të mësoni në këtë modul:

  • Si ndikon ndryshimi në stafin tuaj dhe çfarë veprimi mund të ndërmerrni. Kjo do të përfshijë mënyrën e përshtatjes së stilit tuaj të menaxhimit, delegimin në mënyrë efektive dhe motivimin e stafit tuaj në një kohë ndryshimi.
  • Si të zbatoni qasje fleksibël, të monitoroni punën në distancë, të përdorni mjete komunikimi me video dhe të mbështesni shëndetin, sigurinë dhe mirëqenien e stafit.
  • Si të përshtatni fuqinë tuaj të punës për të ruajtur qëndrueshmërinë e funksionimit dhe si të menaxhoni bisedat e vështira.

Ky modul është pjesë e një programi këshillmor që është zhvilluar për të siguruar informacione praktike dhe burime vitale se si të menaxhoni dhe mbijetoni si biznes përmes situatave të krizës siç është pandemia COVID-19. Programi do të sigurojë ‘njohuri” kritike dhe pikat kyc për biznesin në 30 ekonomi ku BERZH investon. Ato janë krijuar për t’iu përgjigjur pyetjeve tuaja kryesore dhe nevojave të të nxënit.


Ky është moduli i pestë i të mësuarit elektronik në programin Menaxhimi i Krizës.
Menaxhimi i Krizës: Menaxhimi dhe sfidat e lidershipit


Gjatë dhe pas një krize, është thelbësore që udhëheqësit e biznesit të jenë të përgatitur për shumë sfida të menaxhimit dhe udhëheqjes me të cilat mund të përballen dhe të jenë në gjendje t’u përgjigjen atyre në një mënyrë efektive dhe në kohë. Aftësia juaj për të qenë elastik dhe për të siguruar një udhëheqje të fortë janë faktorët kryesorë që do ta ndihmojnë biznesin tuaj të lundrojë me sukses në sfidat që mund të sjellë një krizë.

Ky modul do të eksplorojë aftësitë kryesore të udhëheqjes dhe menaxhimit, si dhe qëndrueshmërinë personale. Ai do të mbledhë së bashku disa nga temat kryesore , në një program të Menaxhimi i Krizës për t’ju ndihmuar të zhvilloni një plan të menaxhimit të krizës dhe për të rishikuar dhe forcuar qëndrueshmërinë e përgjithshme të biznesit tuaj.


Çfarë do të mësoni në këtë modul:

  • Si të përdorni aftësitë tuaja në një krizë, të aplikoni qëndrueshmëri personale dhe të merrni vendime efektive dhe etike
  • Si të krijoni një plan efektiv të menaxhimit të krizave dhe të siguroni vazhdimësinë e biznesit
  • Si të përmirësoni planin e qëndrueshmërisë së biznesit tuaj