Blog
4 Gabime që bëjnë sipërmarrësit e rinj
- September 23, 2021
- Posted by: admin
- Category: Blog
Fillimi i një biznesi në një moshë të re është emocionues, por edhe jashtëzakonisht sfidues. Sipërmarrësit janë më të popullarizuar se kurrë, dhe si rezultat, shumë profesionistë të rinj dhe të etur kalojnë botën e korporatës dhe zhyten me kokë në sipërmarrje – shumë e bëjnë këtë para se të jenë gati.
Ky vërshim i sipërmarrësve të rinj mund të çojë në shumë vendimmarrje të dobëta. Mungesa e përvojës së tyre, e përzier me padurimin e verbër, është një recetë për joefikasitet dhe gabime të kushtueshme. Ndërsa bërja e disa gabimeve gjatë rrugës është e pashmangshme, por ka ende një duzinë gabimesh që sipërmarrësit e rinj vazhdojnë të bëjnë, të cilat mund të shmangen.
1. Përpjekja për të bërë gjithçka vetë.
Shumë themelues të rinj mund të mendojnë se për shkak se ata janë vizioni pas kompanisë së tyre, ata duhet të bëjnë gjithçka vetë. Ajo që shumë nuk arrijnë të kuptojnë është se krijimi i një kompanie nuk është një përpjekje e një lojtari të vetëm. Kërkon një ekip të atyre që ju besoni dhe që besojnë në vizionin e kompanisë për t’ju ndihmuar të rriteni.
Të punosh me një ekip do të thotë gjithashtu të mësosh se si të jesh një udhëheqës efektiv, i cili është një aftësi e pazhvilluar në shumë sipërmarrës naivë. Atyre thjesht u mungon përvoja ose besimi i viteve për të udhëhequr me sukses një ekip. Ata gjithashtu priren të jenë mikromenaxherë, të cilët janë mësuar me projektet që bëhen në një mënyrë të caktuar. Kjo mund të prishë kiminë dhe bashkëpunimin e një ekipi. Themeluesit kanë nevojë për një ekuilibër midis vëmendjes ndaj ideve të mëdha, ndërsa janë në gjendje të udhëheqin ekipet e të tjerëve për të kryer detyrat më të vogla, të përditshme.
2. Mbledhin dhe shpenzojnë shumë para
Si themelues për herë të parë, të thuash po për çdo investim që vjen në rrugën tënde është sigurisht tërheqëse. Rritja e kapitalit mund të duket gjithmonë si lëvizja e duhur, sepse gjithmonë mund t’i përdorni paratë, apo jo? Në realitet, mbledhja e shumë parave, ose para në kohën e gabuar, mund të bëjë dëm serioz në tavanin e vlerës afatgjatë të kompanisë tuaj.
Kompanitë e tepërta të financuara mund të bëhen të mëdha dhe të fryra, dhe dhënia e shumë kapitalit herët do të thotë që shumë palë të tjera do të kenë fjalën në biznesin tuaj. Sipërmarrësit e rinj duhet të mësojnë kur të refuzojnë një marrëveshje kur ajo heq dorë shumë, edhe nëse çmimi është i mirë.
Pavarësisht nga të gjitha mësimet dhe paralajmërimet, gabimet janë të pashmangshme. Shpresojmë që gabimet e listuara këtu mund të shmangen duke qenë një themelues i kujdesshëm dhe i ditur për herë të parë. Sipërmarrësit e rinj duhet të dëgjojnë këshillat e ekspertëve dhe të bëjnë punën e madhe që duhet për ta bërë idenë e tyre ambicioze të bëhet një sukses i qëndrueshëm.
3.Nuk kanë një plan
Ndërsa një plan biznesi formal nuk është plotësisht thelbësor, një fillim i suksesshëm duhet të kalojë kohë duke menduar për parimet e modelit të tyre të biznesit. Duhet të ketë një hartë rrugore që përshkruan metrikat dhe parashikimet kryesore për të parë të gjithë të përfshirë. Sipërmarrësit e rinj që kapërcejnë këtë hap mund të shohin më shumë komplikime në rrugë. Përfitimi i një baze të njohurive të vetë -shërbimit ose softuerit falas të bazës së njohurive mund të jetë një fillim i mirë për të dokumentuar planet e kompanisë që mund t’i ndani brenda me ata të investuar në qëllimet e biznesit tuaj.
“Kam humbur 10 vjet duke menduar si një artist dhe jo një person biznesi,” thotë Louis Piscione, president i Avanti Media Group, për Wall Street Journal. “Mësova se ju duhet të vendosni disa nga gjenia juaj krijuese drejt një plani biznesi që parashikon dhe vendos qëllime për rritje dhe sukses.”
4.Kopjonë të tjerët
Imitimi i bizneseve të tjera. Të qenit unik është një nga gjërat e vetme që një biznes fillestar mund të përdorë për të dalluar veten nga konkurrenca. Mos kopjoni idetë ekzistuese dhe prisni që të keni një avantazh mbi bizneset e tjera në industri, tregojuni klientëve potencialë se si jeni të ndryshëm nga pjesa tjetër dhe pse do të ishte më mirë të bëni biznes me ju përveç bizneseve të cilat ndoshta kanë qenë rreth e rrotull më shumë se e juaja.